Saturday, April 11, 2009

MINGGU KRITIKAL BAGI PELAJAR SPPPTP

Minggu ini merupakan minggu terakhir bagi kita untuk menyiapkan segala tugasan yang diberikan. Paling mencabar menyiapkan port polio Dinamikal kepimpinan. Pada minggu ini akak percaya ramai yang tidur lewat bersengkang mata. Pesanan buatlah dengan sebaiknya. Bagi kaum ibu dah tentu bertambah tekanannya. Dalam mengejar cita-cita ada yang terkorban dan ada yang terpaksa berkorban.
Kita berada dalam situasi yang sama, tugasan sebagai pelajar sarjana, guru dan ibu atau bapa dah tentu mengalami satu situasi yang di panggil BUSY SANGAT. Apa yang kita pelajari dari buku TOOL KITS - Charney dalam topic career management kita praktikkan. Cuba urus masa,tenaga dengan sebaiknya. Dalam situasi ini bertindak sebagai leader dalam rumahtangga buat satu organisasi boleh gunakan empowerment. Contohnya bagi empowerment kepada suami mengurus anak dan dapur.. hi.hi. jangan marah..
Pesanan buat warga SPPPTP, teruskan membuat portfolio dan jaga kesihatan. Sebagai leader kena high energy dan masculinity tau.. go.go..go.. SPPPTP ! go.

0 comments:

Post a Comment